چخوف از مشهور ترین نویسندگان چند عصر گذشته است که با تکیه بر اصول شش گانه ی خودساخته و منحصر بفد بودنش در سبک و قالب بی مانند اثارش  توانست از  محدود نویسندگان عصر خود باشد که تا صد سال بعد نام و اثارش ماندگار و جاودان بماند .  آنتونی چخوف از اصولی شش گانه بنام اصول عینیت بخشی  پیروی میکرد که تا پیش از وی هیچ شخص دیگری به ان روش و سبک   نپرداخته بود .  در مطالب بعد به اختصار برایتان مطلبی پیرامون اصول جاودان عینیت انتونی چخوف را باز نشر  خواهم نمود.     دوستان من هیچ مطلبی را از ذهن و خلاقیت خودم نمینویسم ، و عینن بازنشر از سه سایت معتبر آموزش نویسندگی و رمان نویسان معروف فارسی زبان داخلی  کپی پیس میکنم.  و برای این امر با هر سه بزرگوار تماس گرفتم و  با اینکه  برخی از آنان تقریبا هم سن و سال فرزندانم بودند و من از  استکهلم براشان تماس گرفته بودم تا کسب اجازه کنم   ، در حالیکه در ایران مان قانون کپی رایت به ان صورت صحیح و محکم رعایت نمیشو ، ولی از جانب یکی از این اساتید بنام آقای شاهین کلانتری   برخورد زننده و الفاظ رکیکی  شنیدم ،  و دل شکسته شدم ، اما در تماس دوم با یک فرد دیگر که این بزرگوار نیز حدود 30 سال و یا یکم بیش یا کمتر داشتند ولی چنان برخورد محترمانه دلچسب. و مودبانه ای بروز دادند که  من تشویق شدم تا فقط از مطالب این جوان اهل فن  و مدرس اموزش عالی کشور و استاد اموزش فن نویسندگی استفاده کنم  ، این برادر بزرگوار بنام هنری شین براری را همگان اهل رمان بخوبی میشناسیم ، اما بنده تا قبل از همکلامی با ایشان از هویت ححقیقی شان بیخبر بودم که فرد دشت گوشی همان شین براری روی جلد رمان هاست .  زیرا بندع میپنداشتم با شخصی مدرس فن نویسندگی خلاق بنام آقای شهروز براری صیقلانی در حال مکالمه ام ، که در انتها از هویت حقیقی شان پی بردم و بسیار مفتخر شدم که شین براری یک جوان سی ساله  بیش نیست و هفده اثر رمان و داداستان بلند جاودانه از وی درون قفسه های کتابخانه مان است . او فردی بی ادعا و کمی خجالتی بنظرم آمد  البته  خجالت واژه ای نیست که حق مطلب را ادا کند ،  بهتر است بگوییم  حجب و حیاء .......      سرفرصت درد دل هام رو براتون مینویسم.   

       


شهروزبراری صیقلانی کتابناک  بخواهید. ..    شهروز براری صیقلانی رمان نویس سبک خاص مدرنیتهشهروزبراری صیقلانی نویسنده اثر ادبی   

 شهروزبراری صیقلانی رمانشین براری شهروز براری صیقلانی اثر سایز جیبی جلد چرمی

            آیدا شهروزبراری صیقلانی       آغداشلو